A Noventiq argentínai és chilei szakértői új szolgáltatást tettek elérhetővé a Bank of Chile portálján, amely megkönnyíti a banki dolgozók számára az informatikai szolgáltatások használatát.
Háttér
Annak érdekében, hogy informálni tudja dolgozóit a tervezett informatikai munkálatokról és a kérések teljesítésének állapotáról, az Ügyfél úgy döntött, hogy új modullal bővíti meglévő Microsoft SharePoint portálját, ahol közzétehetők az IT-részleg munkájával kapcsolatos információk. A projekthez partnerként a Noventiq-t választották, amely jelentős tapasztalattal rendelkezik a Microsoft SharePoint platformra épülő testreszabott megoldások kifejlesztése terén.
Megoldás
Az információs területet a Noventiq argentínai szakértői alakították ki a chilei képviseleti iroda szakértőinek segítségével. Az ország legnagyobb bankjában végzett munka során a bizalmas információk magas szintű védelmére volt szükség, ezért egyes feladatokat az Ügyfél létesítményeiben végeztek el.
A portál új területe tájékoztatja a dolgozókat az incidensekről, a rendszerleállásokról, valamint az IT-részleg által tervezett munkálatokról.
Az IT-szolgáltatáskérések végrehajtási állapotának megjelenítése érdekében a vállalati portált integrálták az Ügyfél helpdesk szolgálatához alkalmazott Microsoft System Center Service Manager-megoldással. Az integrációnak köszönhetően a bank dolgozói átláthatják a belső IT-szolgáltatások folyamatát és állapotát, valamint az IT-szakemberek feladatait és terhelését, emellett ellenőrizni tudják a garantált szolgáltatási szinteknek (SLA) való megfelelést is.
Eredmények
A Bank of Chile részére kifejlesztett egyedi megoldás javítja a vállalat belső szolgáltatásait és válaszidejét, emellett könnyebben használható formában – táblázatok és grafikonok segítségével – nyújt információt a kérések teljesítéséről.