Egészen a közelmúltig az volt a közvélekedés, hogy a fejlett üzleti szoftverek kizárólag a nagyvállalatoknak valók.
Napjainkban a modern megoldások már minden növekvő vállalkozás számára elengedhetetlenek. Az egyre dinamikusabb környezet, a távoli csapatmunka, valamint a bővülő ügyfélkör és rendelésállomány miatt az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyabb kezelésére és automatizálására van szükség.
Vajon a Cloud PBX a megfelelő megoldás cége számára?
Munkánk során időnként olyan cégekkel találkozunk, akiknél fel sem merül komolyan az innovatív megoldások bevezetésének lehetősége. Általában ugyanaz a kérdés aggasztja őket: Megengedhetjük magunknak az ilyen fejlett megoldásokat? A válasz erre az, hogy maga a kérdésfeltevés rossz. A valódi kérdés az, hogy megengedheti-e magának, hogy ne korszerűsítse cége üzleti folyamatait?
A CallFlow Cloud PBX kommunikációs rendszer ideális megoldást jelenthet a hatékonyabb kommunikációra az ügyfelekkel és a partnerekkel. Kis-, közép- és nagyvállalatok által egyaránt használható – akár bankoknál és pénzintézeteknél, e-kereskedelmi cégeknél, illetve ügyfélszolgálati feladatokra vagy vállalati telefonos kommunikációra.
ELŐNYÖK
A megoldás a következőkkel könnyíti meg cége mindennapjait:
- Egyszerű beállítás, karbantartási költségek nélkül
Ezt mind bízza ránk, és foglalkozzon az üzlettel!
- Nincs szükség induló beruházásra
A Cloud PBX megoldás bármilyen hardver vagy szoftver beszerzése nélkül használatba vehető. Csupán egy számítógépre vagy mobileszközre van szüksége internetkapcsolattal. Csatlakoztathat headsetet, vagy használhatja továbbra is a megszokott telefonkészülékeket vagy IP-telefonokat.
- Integráció más szoftveres megoldásokkal
A Cloud PBX kommunikációs platform tökéletesen együttműködik bármilyen ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) és vállalatirányítási (ERP) rendszerrel. Az integráció révén a rendszert összekapcsolhatja a legnépszerűbb irodai szoftverekkel, és kihozhatja belőlük a maximumot.
A Cloud PBX kompatibilis többek között a Microsoft Teams, a Microsoft Dynamics 365, a Microsoft 365, az Oracle Netsuite és más népszerű megoldásokkal is.
- Kiváló minőségű összeköttetés
A HD minőségű hang zökkenőmentes kommunikációt tesz lehetővé ügyfeleivel, illetve saját csapatán belül is.
- Távmunka
A PBX megoldás számos előnyt kínál a távmunkához is. A felhőalapú telefonrendszernek köszönhetően nem kötik többé földrajzi korlátok. Cége munkatársai otthon vagy máshol is dolgozhatnak – ehhez mindössze megbízható internetkapcsolatra van szükségük.
- Elősegíti a távmunkát a világ bármely pontjáról.
- Zavartalan munkafolyamatot biztosít a koronavírus-járvány által érintett dolgozók számára is.
- Nagyvállalati szintű biztonság
A Cloud PBX kialakításánál fogva nagyvállalati szintű beépített biztonságot kínál, amellyel a legszigorúbb vállalati biztonsági előírásoknak is képes eleget tenni.
- A Cloud PBX-szel megtarthatja céges telefonszámait, vagy újakat is vásárolhat
Nem kell tartania attól, hogy netán ügyfeleket veszít, ha áttér a legújabb technológiákra a telefonos kommunikáció terén. Ha a Cloud PBX megoldásra vált, meg is tarthatja meglévő telefonszámait.
- Nemzetközi hívószámok
Nemzetközi telefonszámokat is kínálunk cégének. Saját irodájából akár külföldi ügyfelekkel és partnerekkel is kapcsolatba léphet úgy, hogy helyi telefonszámot biztosítunk Önnek. Ez több mint 60 országban lehetséges.
JELLEMZŐK
- Interaktív menü és automata hangalapú önkiszolgáló rendszer (IVR)
Beállíthatja a munkaidőt, testreszabhatja az üzeneteket, a bejövő hívásokat pedig átirányíthatja a legmegfelelőbb csapatnak.
Bármikor meghallgathatja és monitorozhatja a hívásokat a böngészőből elérhető irányítópultról.
- Monitorozás és részletes statisztika
Nyomon követheti a nem fogadott és a befejezett hívások számát, időtartamát és más adatait. A funkció egyaránt kezeli a bejövő és a kimenő telefonhívásokat.
- Hívásátirányítás és -továbbítás
Szabályokat állíthat be a hívások továbbítására és átirányítására a munkatársak, részlegek, sőt akár különböző készülékek között is.
- Mobilalkalmazás Androidra és iOS-re
Munkatársai okostelefonon is fogadhatják a bejövő hívásokat, illetve kimenő hívásokat is kezdeményezhetnek – mindezt céges telefonszámmal.
Hogyan optimalizálja a PBX az üzleti folyamatokat vállalatánál?
Az előnyök szinte azonnal megmutatkoznak. Ügyfeleink elmondása szerint a PBX megoldás bevezetésével optimalizálni tudták kommunikációs folyamataikat, teljes körű ellenőrzés mellett.
Az automatizált adatbevitelnek köszönhetően kiküszöbölhető az üzleti információk emberi hiba miatti elvesztése. Ezzel párhuzamosan a folyamatokkal járó adminisztratív terhek enyhítése a munkatársak hatékonyságának és munkájuk színvonalának növeléséhez is hozzájárul. Minimálisra csökkentheti az ügyfelek várakozási idejét és az emiatt elszalasztott üzletek számát.
A Cloud PBX segítségével teljes körűen megvalósítható a kommunikáció minőség-ellenőrzése és optimalizálása. Szoftverünk segítségével folyamatosan figyelemmel kísérheti a nem fogadott hívásokat, és az értékesítők személyes mobiltelefonján intézett hívásokat is korlátozhatja.