2022. októbere óta a Softline Noventiq márkanév alatt folytatja működését.
Állandó a nyomás a vállalatokon szolgáltatásaik bővítése, az ügyfél-elkötelezettség növelése, valamint a különféle üzleti tevékenységek fejlesztése kapcsán. Mindezt a hagyományos informatikai megoldások nem képesek lekövetni, ezért folyamatosan nő a különféle felhős szolgáltatások jelentősége. A vállalati döntéshozók munkájának sikeressége ma már az alkalmazott informatikai megoldásokon áll vagy bukik.
Számos cégvezető nincs tudatában a felhő révén elérhető, esetenként igen számottevő költségmegtakarítási lehetőségeknek. A megfelelően kiválasztott felhővel könnyen kiszolgálható az üzleti agilitás iránti töretlen igény, a modern munkafolyamatok (AI, IoT, mikroszervizek, stb.) nem csak olcsóbban, de lényegesen gyorsabban is bevethetőek. A jó minőségű felhős infrastruktúra továbbá rugalmasabb és gazdaságosabb a helyben telepített rendszereknél, miközben megbízhatóság és rendelkezésre állás, illetve adatvédelem és törvényi megfelelés szempontjából egyaránt kedvezőbb mutatókkal rendelkezhet.
A különféle felhős megoldások nyújtotta előnyök nemcsak az IT, hanem az ügyfélkapcsolat-kezelés, illetve a marketing területén is eredményesen használhatóak. Mindez elsősorban az innovációs vonzat miatt fontos, a felhő ugyanis olyan új lehetőségeket kínál, amelyeknek korábban épp a rugalmatlan IT-háttér szabott gátat. A cégek harmadánál már előfordult, hogy váratlanul szűkössé vált a szerverek kapacitása, a problémát azonban tízből átlagosan csupán egyetlen döntéshozó1 oldotta meg a felhő segítségével, mások inkább hagyományos, meglehetősen hosszadalmas és költséges módon, egyszeri bővítéssel kezelték a helyzetet.
Egyszerű lépésekkel a felhőbe
Átfogó nemzetközi tapasztalatának és több 60 000 ügyfelének köszönhetően a Softline teljes körű segítséget nyújt a Microsoft Azure-ra költözés komplett folyamatában. A migráció tervezése a konkrét üzleti célok és a biztonsági követelmények meghatározásával, illetve a pontos költségek, beleértve a befektetés-megtérülési (ROI) mutató felmérésével kezdődik. Ezt a részletes ütemterv, illetve az ügyfél által alkalmazott különféle munkafolyamatokhoz szükséges architektúra megtervezése, valamint a lebonyolításhoz elengedhetetlen eszközök meghatározása követi. A megfelelő környezet létrehozását, majd pedig a migrálás elvégzését alapos minőségellenőrzés és tesztelés kíséri.
Támogatás az átállás követően is
A Softline a sikeres átállást követően sem engedi el ügyfelei kezét. A felhős környezet optimális használatához tréning és tanácsadás formájában további segítséget nyújtva folyamatosan igyekszik a lehető legmagasabb szinten tartani az üzemeltetés minőségét. Az átállást követő támogatás részeként dedikált üzemeltetési szolgáltatás 24/7-es monitoringgal, technikai támogatás akár 7 perc alatti SLA-val (szolgáltatási szint), megfelelési és biztonsági menedzsment, illetve folyamatos költségoptimalizálás is elérhető.
Hiteles partner
A Softline 1994 óta a Microsoft globális partnere. 2002-ben a redmondi vállalat LSP (Licensing Solution Provider) státuszát is megkapta, amely már 30 országra terjed ki, valamint a maximálisan elérhető 20-ból 18 Microsoft kompetenciát szerzett meg. Bizonyítva hozzáértését és megbízhatóságát, a Softline 2019 decemberében a Microsoft Azure Expert Managed Services Provider tanúsítványát is sikerrel szerezte meg. Szakmai hozzáértésére, illetve a Microsoft felhőjére alapozva a Softline teljeskörű Azure szolgáltatáscsomagot nyújt, a felméréstől kezdve a migráción át egészen a menedzselésig és optimalizációig.
1: A Microsoft Magyarország megbízásábalól a BellResearch által készített riport 100 vagy több PC-vel rendelkező vállalatok körében.