2022. októbere óta a Softline Noventiq márkanév alatt folytatja működését.
Már nem vagyunk ugyanazok, akik 2020-ban voltunk, amikor kényszerűségből otthonról kezdtünk el dolgozni. Az elmúlt két év kollektív tapasztalatai mély nyomot hagytak bennünk, és alapvetően megváltoztatták gondolkodásunkat a munka szerepéről az életünkben. A Microsoft nemrég megjelent 2022-es Work Trend Index felmérése alátámasztja mindezt, és rávilágít számos tényre: a munkavállalók prioritásai mára megváltoztak. A menedzserek harapófogóban érzik magukat a felső vezetés és a dolgozók ellentétes elvárásai miatt. A vezetőknek olyan irodákat kell kialakítaniuk, ahová érdemes bejárni. A rugalmas munkavégzés nem feltétlenül jelent állandó elérhetőséget. És végül: a társadalmi tőke újjáépítése az eddigitől eltérő módon megy végbe a hibrid világban.
Az új hibrid munkastílushoz való alkalmazkodás érdekében a szervezeteknek nem csupán az informatikai rendszereiket, hanem a teljes működésüket korszerűsíteniük kell, és modern munkahelyi szolgáltatásokat kell nyújtaniuk a dolgozók számára. A digitális megoldások és az automatizálás iránti igény folyamatosan nő, ezért a vállalatoknak egyre nagyobb szükségük van olyan módszerekre, amelyek elősegítik az innovatív alkalmazások és megoldások gyorsabb, hatékonyabb, biztonságosabb és az előírásoknak megfelelő fejlesztését.
A Softline idejekorán felismerte ezt a változást. Saját szervezetünkben, majd ügyfeleinknél is azt tapasztaltuk, hogy a hibrid munka új világában a szervezeti együttműködés támogatása kulcsfontosságú a siker szempontjából. A Softline hibrid munkát támogató szolgáltatásai standard, emelt szintű és prémium képességeket biztosítanak a vállalatok számára egyedi igényeik szerint a Microsoft Teams platformmal integrált Microsoft Power Apps-alkalmazások, valamint a Dataverse for Teams felhőtárhely-szolgáltatás segítségével. A PowerApps alapvető funkcióit valamennyi Microsoft 365-előfizetés tartalmazza, így az első lépéseket további licencköltségek nélkül meg lehet tenni. A Softline célja, hogy az ügyfeleknél felmerülő bármilyen költség elsősorban a testreszabott megoldás kifejlesztését szolgálja.
A hibrid munkavégzés evolúciója a szervezet pontos igényeinek, üzleti szabályainak és hibrid munkavégzési szokásainak felmérésével kezdődik. Első lépésként definiálni kell azokat a szabályokat, amelyek a hibrid módon dolgozók számára biztosított közös erőforrásokra és munkahelyi létesítményekre, berendezésekre, terekre és szolgáltatásokra vonatkoznak. Fontos az is, hogy rendelkezésre álljanak a különböző eszközök és szolgáltatások használatára vonatkozó adatok, így a döntéshozók elemezhetik a valós igényeket, és megfelelően alkalmazkodhatnak hozzájuk. Két gyakran előforduló feladat az asztal- és a parkolóhely-foglaló alkalmazás, amelyek segítségével optimalizálható a rendelkezésre álló helyek száma és kihasználtsága. A Softline jelentős tapasztalattal rendelkezik a Power Apps-megoldások fejlesztésében: asztalfoglaló alkalmazásunkról itt olvashat bővebben, ide kattintva pedig megnézheti a parkolóhely-foglaló alkalmazás fejlesztését bemutató videót.
Miután egy vállalat megkezdi a hibrid munkát támogató szolgáltatások használatát, hamarosan ráébred a bennük rejlő szinte végtelen lehetőségekre. Az evolúció következő lépése az emelt szintű funkciók alkalmazása, amelyek segítségével az egyéni, finomhangolt szabályok további funkcionalitással bővíthetők. A standard és az egyéni paraméterek is gyorsan és könnyen módosíthatók, és az új szabályok megvalósítása is csupán néhány hetet vesz igénybe. A különféle funkciók bevezetését követően azonnal elkezdenek érkezni az erőforrások használatával kapcsolatos adatok, elősegítve ezzel az optimalizálást. Az erőforrások optimalizálása gyakran azzal jár, hogy a berendezéseket és a létesítményeket számos munkatárs közösen használja, ezért különösen fontos, hogy a megfelelő állapotban álljanak a dolgozók rendelkezésére. A munkakörnyezet állapotát nyilvántartó alkalmazás révén a munkavállalói élmény jelentősen javulhat az irodában, a dolgozók ugyanis a mobiltelefonjukról egyszerűen és gyorsan tájékoztathatják a megfelelő részleget bármilyen probléma vagy meghibásodás esetén.
Végezetül a Softline a prémium szolgáltatások és az innovatív megoldások – például egy gamifikációs funkció – kifejlesztésében is tud segíteni, amellyel tovább javulhat a dolgozói élmény a rugalmas és hibrid munkakörnyezetben.
Függetlenül attól, hogy vállalata még csak a hibrid munka bevezetésénél tart, vagy pedig a meglévő környezetet szeretné továbbfejleszteni az egyedi igények szerint, a Softline magas szintű szakértelmével elősegítheti céljai elérését. Forduljon hozzánk bizalommal, és Power Platform-szakértőink időpontot egyeztetnek Önnel egy személyes megbeszélésre!