2022. októbere óta a Softline Noventiq márkanév alatt folytatja működését.
Ahogy a világ a járvány után egy új korszakba lép, új, izgalmas és innovatív munkamódszerek jelennek meg. Egyes cégek megkövetelik, hogy az emberek visszatérjenek az irodába, ám vannak olyan távmunka-orientált vállalatok is, amelyeknek egyáltalán nincs központjuk vagy irodájuk. Ennek ellenére a szervezetek többsége a hibrid munkamodell mellett tette le a voksát. A felmérések szerint pedig ez az a modell, amelyet a munkavállalók előnyben részesítenek, és elvárják, hogy a munkaadójuk biztosítsa számukra. A PwC 2022-es felmérése „a globális munkaerő reményeiről és félelmeiről” kimutatta, hogy a válaszadók 62%-a inkább a személyes és a távmunka valamilyen elegyét részesíti előnyben, 63%-uk várakozásai szerint pedig cégük a következő 12 hónapban lehetőséget kínál majd az ilyen munkavégzésre.
A Softline a Microsoft Power Platform és a Power Apps segítségével kifejlesztett egy moduláris felépítésű munkavállalói alkalmazást, amely könnyen bővíthető, és a folyamatosan változó igényekhez igazítható. A munkavállalói alkalmazás bármilyen modult tartalmazhat, amelyre a vállalatnak szüksége van – legyen szó íróasztal- vagy parkolóhely-foglalásról, irodai kellékrendelésről, karbantartásról vagy egyéb lehetőségekről. A modulok terén a lehetőségek korlátlanok és a szervezet igényeihez igazíthatók, akárcsak az alkalmazás megjelenése, amely a cég márkaarculatához igazodik. A munkatársak mobilon vagy a Microsoft Teamsben is használhatják az alkalmazást, ami a belső vállalati kommunikáció erősítésében is segít. A munkavállalói alkalmazás valamennyi modulja statisztikákat és jelentéseket szolgáltat az alkalmazás használatáról, így a vállalat előrejelzéseket készíthet, és a kapacitások kihasználtsága alapján módosíthatja a szolgáltatásokat. A Softline munkavállalói alkalmazása elősegíti a folyamatok automatizálását, ezzel pedig a munkavállalói élmény fejlesztését.
A Softline csapata a hibrid munkát támogató szolgáltatásait a Power Apps segítségével fejleszti, és egy-két hónapon belül képes megvalósítani az igényeket. Az alkalmazás egyszerűen, gyorsan és költséghatékonyan épül be a szervezet Microsoft-ökoszisztémájába, integráltan működik a Microsoft Teams platformmal, a háttérben pedig a SharePoint Online vagy a Dataverse használatával tárolja az adatokat. A Softline számos szabványos modult kínál, amelyek mindegyike testreszabható a vállalat igényei szerint. Akár az irodaszer-rendelő vagy egy másik modult szeretné elsőként használni, akár egyszerre több modult rendelne, csapatunk mindössze pár hónap alatt képes elvégezni a testreszabást és a bevezetést.
Irodaszer-rendelő modul
Az irodai kellékek kezelése nagy kihívást jelent a vállalatok számára, ám a proaktív megközelítés segít a szükséges mennyiség és a felhasználás jobb nyomon követésében. Munkavállalói alkalmazásunk irodaszer-rendelő modulja nemcsak felgyorsítja és leegyszerűsíti a folyamatot, hanem a nyilvántartást és az előrejelzést is megkönnyíti. A megoldás bármely szervezet igényeihez igazítható: lehet pusztán egy irodaszer-rendelő modul, amely csak az igénylések gyűjtésére, összesítésére és ellenőrzésére szolgál, de kínálhat fejlettebb, a jóváhagyási, megrendelési, beszerzési vagy pályáztatási lépésekre is kiterjedő folyamatokat is.
A modul az összes olyan irodaszer listáját tartalmazza, amely elérhető a munkatársak számára – nekik pedig nincs más dolguk, mint megnyitni az alkalmazást a telefonjukon vagy a Microsoft Teamsben, majd kijelölni és beküldeni a megrendelni kívánt tételeket. Az adminisztrátorok felhasználói csoportokat adhatnak meg rendelési limitekkel, illetve módosíthatják a rendelhető termékek listáját, a csoporttagokat és a rendelési limiteket. A rendelési folyamat szabályai rugalmasan módosíthatók a beállításoknál, és az adminisztrátor informatikai ismeretek nélkül is könnyen kezelheti őket.
Az alábbi standard irodaszer-rendelési folyamat a szervezet jelenlegi manuális folyamatának megfelelően módosítható:
- Az „Irodaszer rendelése” funkció használatával a munkatársak kiválasztják a szükséges irodaszereket a számukra elérhető cikkek listájából.
- Beküldés után az alkalmazás összesíti a rendelést más munkatársak megrendeléseivel.
- Az irodavezető rendszeres időközönként (például minden második héten) létrehoz egy „kellékbeszerzési igénylőlapot”, és elküldi azt az illetékes vezetőnek jóváhagyásra.
- Ha a vezető elutasítja a megrendelést, jeleznie kell ennek okát, az irodavezető pedig a követelmények szerint módosítja, majd ismét elküldi a megrendelést.
- Az elfogadott megrendelést az irodavezető elküldi a pénzügyi csapatnak, és beszerzési rendelésszámot kér hozzá.
- Amikor a beszerzési megrendelés megérkezik, a beszerzési csapathoz kerül, akik felveszik a kapcsolatot a beszállítóval, és leadják neki a rendelést.
A hibrid munkát támogató Power Platform-alapú szolgáltatásaink könnyen és gyorsan vállalata egyedi igényeihez igazíthatók. Forduljon hozzánk bizalommal, mondja el az igényeit, mi pedig az Ön egyedi igényeinek megfelelően testreszabjuk a munkavállalói alkalmazás moduljait!