Az új volvográdi Hilton Garden Inn hotel számára HP és Canon termékek szállítását szolgáló projekt lehetővé tette az Ügyfélnek, hogy rövid idő alatt modern és nagy teljesítményű eszközökkel szerelje fel a szállodát.
Háttér
A Hilton Garden Inn™ márka a legnagyobb hotellánc, a Hilton része, amely több mint 5000 hotelt üzemeltet 103 országban és régióban. A volvográdi hotel nyitása során az Ügyfélnek az irodai személyzetet, a szobákat és a konferenciatermeket olyan eszközökkel és berendezésekkel kellett ellátnia, amelyek megfelelnek a hotellánc vállalati szabványainak. Partnerként a Noventiq-t választották, mivel a vállalat kiterjedt tapasztalattal rendelkezik a hardveres megoldások kiválasztására és beszerzésére irányuló projektek terén.
Megoldás
A projekt megkezdésekor a Noventiq szakemberei részletesen kidolgozták az elvégzendő feladatokat, és alapos mérlegelés után kiválasztották a szükséges megoldásokat. Az Ügyfél kiválasztotta a megfelelő termékeket a Canon és a HP kínálatából, amelyek megfeleltek a nemzetközi szállodalánc szigorú vállalati előírásainak.
Eredmény
„A hotelkomplexum sikeresen be tudta szerezni a szükséges műszaki berendezéseket, köztük automatizált munkaállomásokat, irodai eszközöket, LCD-megjelenítőket és hangtechnikai berendezéseket” – mondta el Alexander Nedurov, a Noventiq nagyvállalati ügyfelekkel foglalkozó volgográdi részlegének vezetője.
"Az IT-szakembereinkkel való hatékony együttműködésnek köszönhetően a megrendelt eszközök rövid idő alatt, még a szálloda megnyitása előtt leszállításra kerültek. Ez lehetővé tette a szálloda, az étterem és a bár személyzete és vendégei, valamint a konferenciatermeinkben rendezvényeket tartó partnereink számára, hogy megbízható gyártók modern eszközeit használhassák."
"A Noventiq szakértői által biztosított információ lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyan kezeljük a Microsoft szoftverek licenceit. A SAM CyberSecurity módszertan eredményeként kapott ajánlások segítenek az IT erőforrásaink informatikai biztonságának javításában."
"Az IT-szolgáltatások jelentős részének felhőbe történő migrálása biztosította az átszervezés során is az infrastruktúra megfelelő üzemelését, a vállalat részlegei közötti zökkenőmentes együttműködést, az ERP-rendszer működését, és egyúttal csökkentette a karbantartási költségeket."
"Olyan informatikai infrastruktúra-kezelő eszközt kaptunk, amely lehetővé teszi nem csak az IT-szolgáltatásainak kezelését, de emellett gyorsan elvégzi a szükséges változtatásokat. Nagyon fontos számunkra, hogy távolról és a lehető legrövidebb időn belül tudjunk támogatást nyújtani a felmerülő technikai támogatási kérelmek esetén. További kétségtelen előny a mobil eszközök helyi kezelése, ami operációs rendszerbe épített megoldásokkal könnyíti meg az eszközmenedzsmentet."
"A ServiceNow platform kifejlesztése egy újabb lépést jelentett a vállalkozásaink üzleti problémáinak megoldására fókuszáló támogatási megközelítés kialakításában és a kulcsfontosságú folyamatok vállalati szintű hatékony kezelésében."
"A projekt eredményeként szakembereink képessé váltak az IT-szolgáltatások megvalósítására a vietnami kollégáktól függetlenül. A Noventiq szakemberei biztosították minden elem zökkenőmentes együttműködését, ennek eredményeképpen optimalizáltuk az informatikai infrastruktúra fenntartásának költségeit, egyszerűsítettük az adminisztrációs folyamatokat és operatív hozzáférést biztosítottunk a szükséges adatokhoz."
"Két tényező járult hozzá a projekt sikeréhez. Egyrészről, a megoldás üzleti felhasználóinak, a pénzügyi osztálynak a részletekbe menő bevonódása. Másrészről pedig a Noventiq munkatársaink a költségtervezésben való szakértelme, amely lehetővé tette, hogy könnyedén kommunikáljanak az üzleti felhasználókkal. Az MCaaS modell használatával az IT-osztály alkalmazottai az egyedi értékteremtő feladatokra összpontosíthatnak anélkül, hogy idejüket az alapvető IT-infrastruktúra adminisztrálására vesztegetnék."
"A tárgyak internetével (IoT) a készülékek észlelik a helyi hálózatot, ezek után a biztonsági rendszer biztonságos kapcsolatot nyújt a felhasználónak a gépekkel. A Windows 10-re való migrációnk a grafikus komponens, valamint a biztonsági funkciók javításával nyújtott előrelépést. Ezenkívül a Microsoft által a rendszerre nyújtott tíz éves garancia egyedülálló ajánlat a piacon."
"A Noventiq szakemberei által végrehajtott szoftvereszköz-leltár eredménye segítséget nyújtott számunkra abban, hogy pontosan meghatározzuk a használt szoftver licencek mennyiségét, értékeljük az aktuális licencállapot megfelelőségét, és ajánlásokat kapjunk szervezetünk IT infrastruktúrájának optimalizálására. Az MPSA megállapodás a jövőben lehetővé teszi, hogy a vállalat minden egyes részlege olyan szoftvereket vásároljon amely megfelel az adott osztály tevékenységének. Ugyanakkor a szervezet összes szoftver-vásárlására vonatkozó információ elérhető lesz az adminisztrátor személyes felületéről"